Bankier.pl – najważniejszym portalem dla dziennikarzy finansowych

Badanie opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki PR przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia potwierdziło pozycję lidera zajmowaną przez Bankier.pl w kategorii internetowych źródeł informacji na temat rynku finansowego.

Podano wyniki szóstej edycji badania, którego celem było wyłonienie mediów stanowiących dla dziennikarzy najważniejsze źródło informacji o rynku finansowym. W kategorii Strony Internetowe portal Bankier.pl ponownie zajął pierwsze miejsce, uzyskując poparcie 59 proc. ankietowanych. Na trzecim miejscu rankingu w tej kategorii, uzyskując poparcie 34 proc. ankietowanych, znalazł się wchodzący w skład Grupy Bankier.pl serwis PRNews.pl. W badaniu, przeprowadzonym metodą indywidualnych wywiadów standaryzowanych między 5 marca a 14 kwietnia 2010 roku przez ARC Rynek i Opinia, wzięli udział dziennikarze specjalizujący się w tematyce ekonomicznej.

„Cieszy nas zaufanie, jakim darzą nas osoby profesjonalnie zajmujące się rynkiem finansowym. Potwierdza to renomę i ugruntowaną pozycję Bankier.pl” – mówi Beata Grabarczyk, Dyrektor Działu Marketingu i PR Bankier.pl.

Portal Bankier.pl to wszechstronne źródło informacji dotyczących gospodarki, finansów, działalności spółek, parkietu giełdowego oraz rynków międzynarodowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników, redakcja portalu nieustannie wprowadza nowe narzędzia, działy i strony tematyczne.

Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 50 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, OsobyPrawne.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl i Mojeauto.pl.

Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W marcu 2010 roku ich liczba wyniosła 2,8 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 55 milionów.